Felícia Fuster i "Cordages du vent" al diari Ara

Ens plau informar-vos, del magnífic article de Valèria Gaillard sobre Felícia Fuster en relació a l’antologia bilingüe Cordages du vent, recentment publicada per l’editorial Trabucaire i traduïda del català per Marc Audí, que fa possible l’accés al lector francès a la seva poesia. Podeu llegir l’article al diari Ara, dimarts 28 de maig del 2019, número 3074, Secció cultura, pàgina 34.

Presentació de la publicació "Ni Temps Ni Geografia"

Ens complau convidar-vos, el dijous 23 de maig a les 18.00 hores, a l'acte de presentació de l'edició gràfica corresponent a l'exposició "Ni Temps Ni Geografia: Diàlegs amb l'obra poètica de Felícia Fuster", mostra inaugurada el 9 de març del 2017 a la seu de la Fundació.

Presentacio NI NI

Visita guiada a l'exposició [14] En primera persona

El dijous 23 de maig a les 16.30 hores es farà una visita guiada a la seu de la Fundació, que acull una selecció de treballs i propostes dels estudiants del Grau en Belles Arts de la Universitat de Barcelona. Us hi esperem.

Visita expo

Un diàleg amb Felícia Fuster

Ens complau convidar-vos al recital poètic "Un diàleg amb Felícia Fuster" amb motiu de Barcelona Poesia 2019

Se celebrarà el proper dijous 9 de maig  a les 7 de la tarda

Invitacio.jpg

EXPOSICIÓ [14] En primera persona

Tenim el goig de convidar-vos a la inauguració de l'Exposició [14] En primera persona, que tindrà lloc dimectes 27 de febrer a les set de la tarda a l'espai de la Fundació.

La mostra ha estat comisariada pel Grup d'Innovació Docent Art Professió i Docència de la Facultat de Belles Arts de la Universitat de Barcelona.Invitacio

PRESENTACIÓ DEL LLIBRE DE POEMES BILINGÜE CORDAGES DU VENT DE FELICIA FUSTER A LA FUNDACIÓ

Presentació de l'Antologia bilingüede de la poesia de Felicia Fuster 1984-2001 "Cordages du vent"

Invitacio

PRESENTACIÓ DEL LLIBRE DE POEMES BILINGÜE CORDES DEL VENT - CORDAGES DU VENT DE FELICIA FUSTER A LA UNIVERSITAT PAUL-VALÉRY DE MONTPELLIER

Presentació del recull i lectura bilingüe Català/Francès del llibre de poèmes "Cordes del Vent" - "Cordages du Vent" de Felicia Fuster, que es celebrarà a la Universitat Paul-Valéry de Montpellier, dimarts 18 de Desembre a partir de les cinc de la tarda.

Cartell Cordage Montpellier 001

XIV EDICIÓ DELS AJUTS A LA JOVE CREACIÓ D'ARTS VISUALS FELÍCIA FUSTER

CONVOCATÒRIA BEQUES XIVEls/les artistes que vulguin participar en el concurs hauran de presentar les sol·licituds i els projectes a través del formulari <fundacioffuster.org/ca/joves-creacio>, en el termini comprès entre el 5 de novembre i el 14 de desembre de 2018.

fundacioffuster.org/ca/joves-creacio

Bases de la XIV Edició dels ajuts Felícia Fuster a la jove creació d'arts visuals 2018-2019

RECITAL POÈTIC A LA FUNDACIÓ - PASSAREL.LES

Recital poètic a la Fundació - Passarel.les - Cantar i Dir

Dijous, 29 de Novembre a les 7 de la tarda

Passarel.les

RECITAL POÈTIC A LA FUNDACIÓ - ÀNEMOS D'ABRAHAM MOHINO BALET

Recital poètic a la Fundació

Dimarts 20 de Novembre 2018 a les 7 de la tarda.

targeto ANEMOS. jpg