Exposició NO M'ESBORRO

Inauguració: Dijous 8 d’octubre de 2020 a les set de la tarda a la seu de la Fundació.

Exposició col·lectiva formada pels projectes artístics d'Anna McNeil, Kati Riquelme, Mercè Soler, Núria Rossell, Sonia Ruiz de Arkaute, Susana Gutiérrez i Teresa San José, que dialoguen amb l'obra poètica de Fuster.

En paraules de la comissària Susana Gutiérrez, l’exposició presenta:

“ […] Set artistes, set mirades. I la seva essència present en els nostres debats i moments de treball creatiu.

Hem sentit la seva força i vigència, el seu desig de no deixar de crear, de viure i sentir. Hem volgut conèixer-la, mostrar-la, no permetre que s’esborri de la memòria.

No M’esborro, té aquesta intenció.”

La mostra es podrà visitar fins al 2 de desembre de 2020.

Descarregar la invitació aquí

*Us recordem que s’ha adequat l’espai de la Fundació a la normativa de prevenció i higiene sanitàries requerida actualment per garantir la vostra seguretat.

No mesborro invitacio