Recital poètic UN DIÀLEG AMB FELÍCIA FUSTER

Recital: Dimecres 14 d'octubre de 2020 a les set de la tarda a la seu de la Fundació.

Felícia Fuster es va donar a conèixer en la poesia catalana als anys vuitanta, amb un estil que va seduir una generació de poetes que tot just iniciaven les seves trajectòries. La seva veu lírica captivaria per la seva força i per una nuesa inesperada.

Josefa Contijoch i Tònia Passola reuneixen ara un grup de poetes seguidores de l’obra de Fuster per llegir-la i festejar-la des del treball personal i la singularitat pròpia de cadascuna.

Amb Míriam Cano, Susanna González Turigas, Ester Xargay, Arnau Pons, Marta Pérez i Sierra, Cinta Massip i Laia Maldonado.

Coordinació: Tònia Passola

45

*Us recordem que s’ha adequat l’espai de la Fundació a la normativa de prevenció i higiene sanitàries requerida actualment per garantir la vostra seguretat.