Exposició POÈTIQUES DEL DESIG I LA MEMÒRIA. JOVES ARTISTES A LA FUNDACIÓ – XV EDICIÓ 2020

Inauguració: dimarts 15 de desembre a les set de la tarda a la seu de la Fundació.
Exposició de Fabià Claramunt amb Un núvol al cel i dos peus a terra en pintura, Mariona Berenguer amb About Desire en escultura, i Àurea Estellé amb Roges! en gravat.

“Vivim immersos en la societat del desig, empesos per l’ansietat d’assolir uns valors quantitatius en els objectius, que fan de la lluita per la vida un estat de contínua insatisfacció. Es produeix una pèrdua de sentit en allò que fem i un desencantament.
Mariona Berenguer considera que el desig ens atrau cap a la seva pròpia desaparició. Fabià Claramunt veu l’artista com un navegant solitari enmig de l’oceà que pot abandonar el seu vaixell a la deriva, per no viure pressionat pel desig. Àurea Estellé i Alsina vol transformar la societat lluitant per la memòria de les dones que havien assolit uns drets a l’Espanya republicana que foren arrabassats per l’adoctrinament de la dictadura.”

Pilar Parcerisas (Curadora de l’exposició).

La mostra es podrà visitar fins al 19 de febrer de 2021.

Continuem amb l'horari: de dimarts a divendres, de 4 a 2/4 de 8 de la tarda

Descarregar tríptic aquí

*La Fundació s'ha adequat a la normativa de prevenció i higiene sanitàries vigent per garantir la vostra seguretat al seu espai.
Per assistir-hi demanem inscripció prèvia a través de Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la.

XV Expo Joves Artistes a la Fundacio2

XV Expo Joves Artistes a la Fundacio1