Exposició BAUEN. PALPEM ECOS I MURMURI

Inauguració: dimecres 3 de març a les set de la tarda a la seu de la Fundació.

L’exposició que presenta els projectes artístics de Júlia Zapata, Joan Trinidad, Íria Rodon, Anna Sevilla i Rita Sala és una proposta que respon a les  investigacions visuals d'aquestes artistes que s’uneixen per "ocupar l’espai", en aquest cas el de la Fundació Felícia Fuster, "construint-lo" i "habitant-lo" amb l'objecte de generar pensament sobre aquelles qüestions o idees que habitualment resten inapercebudes.

La mostra es podrà visitar fins al 16 d'abril de 2021.

Continuem amb l'horari: de dimarts a divendres, de 4 a 2/4 de 8 de la tarda

Descarregar el cartell aquí

*La Fundació s'ha adequat a la normativa de prevenció i higiene sanitàries vigent per garantir la vostra seguretat al seu espai.

Invitació Bauen