Recital poètic UN DIÀLEG AMB FELÍCIA FUSTER

Recital: Dijous 13 de maig a les set de la tarda a la seu de la Fundació.

"La imaginació adelerada de Felícia Fuster, l'oreig, la tempesta llampeguejant dels seus versos ens sotja i acompanya. La poeta ens convida a la gropa del seu cavall i ens condueix amb la seva veu solitària i solidària vers paisatges on somriuen marges i tarteres, la platja que va vestir la seva infantesa. I amb ella respirem horitzons d'asfalt i pluja, camins de versos on escoltar l'eco de les gorges, l'avenc dels seus llavis. Felícia Fuster ens mostra com mirar-la tancant els ulls però també com descobrir-la amb els ulls ben oberts del cor. I així, en ruta, amb el seu llenguatge, anem estimant la veritat de cadascuna de les estacions de la seva ànima. La meravella de l'estol de paraules quan les ales del símbol van desplegant, dibuixant a l'espai cadascun dels seus poemes"

Tònia Passola

*Per assistir-hi demanem inscripció prèvia a través de Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la.
*La Fundació s'ha adequat a la normativa de prevenció i higiene sanitàries vigent per garantir la vostra seguretat al seu espai.

Un dialeg amb Felicia Fuster