NOVA EXPOSICIÓ: POESIA PLÀSTICA. JOVES ARTISTES A LA FUNDACIÓ - XIII EDICIÓ 2018

Inauguració: Dimecres 11 de juliol a les 19,30 h

Exposició de Maria Diez, amb "La pell deshabitada", en escultura, d'Aïda Andrés, amb "Mirar de tocar cap endins", en gravat, i de Mac Anglès, amb el projecte "RAL 3020", en pintura.

"Enguany els artistes guanyadors dels ajuts de la Fundació Felícia Fuster han dut a terme unes propostes de nova creació al limit de cadascuna de les disciplines artístiques per les quals han estat premiats [...].

Tots tres han posat en alta tensió les categories establertes en aquestes pràctiques i han cercat de desconstruir-les, n'han invertit els processos per crear obres de naturalesa poètica". (Pilar Parcerisas)

Es podrà visitar fins el 26 d'octubre del 2018 a la seu de la Fundació Felícia Fuster.

Poesia Plastica b 1 1

Poesia Plastica a