Convoquem a joves artistes residents a Catalunya que estiguin cursant l鈥櫭簂tim curs dels estudis d’art de les escoles p煤bliques d’Arts Pl脿stiques i Disseny i/o Facultat de Belles Arts o que faci dos anys com a m脿xim que hagin acabat els estudis.

PRESENTACI脫 DE PROJECTES

Els/les artistes que vulguin participar en el concurs hauran de presentar les sol.licituds i els projectes a trav茅s del formulari que trobareu a la p脿gina web del Fundaci贸, en el termini compr猫s entre l’1 de desembre de 2019 i el 2 de gener de 2020.

• Dades personals
  • Categoria del projecte
  • T铆tol del projecte
  • Resum del projecte (m脿x. 400 car脿cters espais inclosos)
  • Descripci贸 del projecte: concepte creatiu del projecte, descripci贸 de la investigaci贸 que es dur脿 a terme o producci贸 a desenvolupar, pla de treball, necessitats t猫cniques (m脿x. 2.500 car脿cters espais inclosos)
  • A la sol.licitud s鈥檋i adjuntar脿 dos arxius complementaris en format PDF:
  • Certificat acad猫mic dels estudis cursats o en curs (arxiu m脿x. 1 MB)
  • Dossier complementari que contingui: breu declaraci贸 d鈥檃rtista (statement), breu curr铆culum, material gr脿fic del projecte i altres obres art铆stiques pr猫vies representatives (arxiu m脿x. 10MB)

Cada artista presentar脿 un sol projecte.

SELECCI脫 DEL PROJECTE

El jurat estar脿 format per artistes, docents i professionals del m贸n de l鈥檃rt. Aquesta edici贸 comptar脿 amb: Anna Comellas, Isabel Banal, Maria N煤帽ez, Jordi Morell i Pilar Parcerisas.

Es valorar脿 l鈥檈sperit de recerca i la capacitat de treball. Les notes dels cursos realitzats seran un element a tenir en compte.

La presentaci贸 dels projectes ser脿 en llengua catalana. A partir del 29 de gener del 2020 es donar脿 a con猫ixer el veredicte al Facebook i a la p脿gina web de la Fundaci贸.

CONDICIONS I CATEGORIES DELS AJUTS

S鈥檃torgaran tres ajuts: Pintura, Escultura i Gravat. Amb una dotaci贸 de 2.500鈧 per cadascun. Els/les artistes seleccionats rebran l鈥檌mport en tres terminis, a l鈥檌nici, a la meitat del projecte i en presentar els resultats finals al mes de juny de 2020. La Fundaci贸 far脿 un seguiment dels projectes becats. En finalitzar la beca els/les artistes presentaran una mem貌ria final del treball desenvolupat, amb fotografies de les obres (en suport paper i/o suport inform脿tic) que passar脿 a ser propietat de la Fundaci贸. La Fundaci贸 es reserva el dret d鈥檕rganitzar una exposici贸 individual dels premiats aix铆 com el dret de reproducci贸 de les obres premiades, sense afany de lucre. La persona becada en cas de realitzar una exposici贸, impressi贸 o difusi贸 dels treballs, haur脿 de fer constar el suport de la Fundaci贸 Fel铆cia Fuster.

PERSONES BECADES PER LA FUNDACI脫

• I Edici贸 curs 2005-2006 -Marina Ramoneda i Mario S谩enz
  • II Edici贸 curs 2006-2007 – Juan de los Heros, Tjasa Kancler i Celia Postiglioni
  • III Edici贸 curs 2007-2008 – Carmen de los Llanos i Montse P茅rez