Borses d'estudi

La Fundaci贸 Fel铆cia Fuster, seguint els objectius marcats per l鈥檃rtista, convoca ajuts i borses d鈥檈studi per impulsar la formaci贸, la creaci贸 en les arts visuals i la difusi贸 de la llengua catalana

El desig de Fel铆cia Fuster ha estat contribuir a la promoci贸 i creaci贸 art铆stica i liter脿ria del nostre pa铆s, mitjan莽ant l鈥檃jut a estudiants d鈥檃rt,impulsar la difusi贸 de la llengua catalana al鈥檈stranger, aix铆 com dotar de fons als joves sense recursos de la Instituci贸 parisenca Fondation Apprentis d鈥橝uteil per tal que puguin realitzar estudis superiors.

A tal efecte, s鈥檋an creat unes borses d鈥檈studi dotades de recursos econ貌mics i accions de promoci贸 ales quals s鈥檋i pot accedir formulant la sol鈥icitud del corresponent ajut i amb el compliment d鈥檜ns determinats requisits.

Ajuts per a joves artistes visuals

La fundaci贸 es dedica a promoure la creaci贸 art铆stica i a la conservaci贸 i difusi贸 de l’obra de fel铆cia fuster.

La Fundaci贸 fa un seguiment dels projectes becats i al finalitzar la beca els/les artistes presenten una mem貌ria final del treball desenvolupat, amb fotografies de les obres (en suport paper i/o suport inform脿tic) que passa a ser propietat de la Fundaci贸.

La Fundaci贸 es reserva el dret d鈥檕rganitzar una exposici贸 individual dels projectes realitzats aix铆 com el dret de 聽reproducci贸 de les obres premiades,

聽sense afany de lucre. La persona becada en cas de realitzar una exposici贸, impressi贸 o difusi贸 dels treballs, ha de fer constar el suport de la Fundaci贸 Fel铆cia Fuster.

Bases de la XV Edici贸 dels ajuts Fel铆cia Fuster a la jove creaci贸 d’arts visuals 2019-2020

Els/les artistes que vulguin participar en el concurs hauran de presentar les sol路licituds i els projectes a trav茅s del formulari <fundacioffuster.org/ca/joves-creacio>, en el termini compr猫s entre l’1 de desembre de 2019 i el 2 de gener de 2020.

Cada any es convoca una nova Edici贸 dels ajuts Fel铆cia Fuster a la jove creaci贸 d鈥檃rts visuals i es publiquen les bases en el web de la Fundaci贸.聽S’atorguen tres ajuts a projectes en pintura, escultura i gravat, amb una dotaci贸 de 2.500鈧 per cadascun.聽

Relaci贸 d'artistes premiats.

En pintura, escultura i gravat en les catorze edicions dels ajuts a la jove creaci贸 d’arts visuals

XV EDICI脫聽聽Curs 2019-2020