En funci贸 del temps que romanen activades:

En funci贸 de la titularitat:

En funci贸 de la seva finalitat:

D’AN脌LISI: S贸n aquelles que, ben tractades per nosaltres o per tercers, ens permeten quantificar el nombre d’usuaris i aix铆 realitzar el mesurament i an脿lisi estad铆stica de la utilitzaci贸 que fan els usuaris del servei ofert. Per aix貌 s’analitza la seva navegaci贸 a la nostra p脿gina web per tal de millorar l’oferta de productes o serveis que li oferim.

DE PUBLICITAT: S贸n aquelles que, ben tractades per nosaltres o per tercers, permeten la gesti贸, de la forma m茅s efica莽 possible, dels espais publicitaris que es poguessin incloure a la nostra p脿gina web i / o emmagatzemen informaci贸 del comportament dels usuaris obtinguda a trav茅s de l’observaci贸 continuada. Gr脿cies a elles, podem con猫ixer els h脿bits de navegaci贸 a internet i mostrar-li publicitat relacionada amb el seu perfil de navegaci贸.

Per a m茅s informaci贸 veure:

895703825a306e6e2a5bd7181e199Imprescindible pel correcte funcionament de la web.Al tancar la sessi贸
f88fd49f03a067d741d6888f823db5d0Imprescindible pel correcte funcionament de la web.Al tancar la sessi贸